ДПА 2021

ДПА 2020

Лист МОН України №1,9-213 від 16.04.2020 року. Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020 н.р.

Наказ МОН України №1332 від 23 жовтня 2019 року,Зареєстровано в Мінюсті України № 1247/3421.Про деякі питання проведення в 2019/2020 н.р. ДПА осіб, які здобувають повну загальну середню освіту.

ДПА 2019

Наказ МОН "Про проведення у 2018/2019 н.р. державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту." №59 від 25.01.2019 року

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2018-2019 н.р

Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації.

Наказ МОН "Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25.01.2019 р. №59" №116 від 01.02.2019 року

Про методичні рекомендації про проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н.р.

Графік проведення ДПА в 4, 9 класах в 2018/2019 н.р.

ДПА 2018

Учням, які планують вступати 2018-го на молодшого спеціаліста на основі 9-ти класів, потрібно заздалегідь потурбуватися про отримання паспорту в формі ID-картки. Про це нагадав директор Департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров.

Відповідно до Умов прийому, вступникам на молодшого спеціаліста на базі 9-ти класів під час подання заяви на вступ необхідно пред’явити оригінал документа, що посвідчує особу, та подати його копію.

«Таким документом є паспорт у вигляді ID-картки, який видається громадянам України з 14-річного віку. Тому буде потрібно для вступу на основі 9-ти класів подавати саме таку ID-картку. І ми дуже просимо заздалегідь потурбуватися про її замовлення та отримання. Адже вступати за свідоцтвом про народження зможуть лише ті вступники, яким 14 років виповнилося після 1 травня 2018 року», – зазначив Олег Шаров.

Нагадуємо також, що прийом заяв на молодшого спеціаліста для вступників на базі 9-ти класів почнеться 2 липня і триватиме до 14 липня 2018 року. Такі вступники подаватимуть заяви в паперовій формі. Водночас вступники на базі 11-ти класів подаватимуть документи виключно в електронній форм

Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА в закладах загальної середньої освіти.

Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році

Наказ від 02.04.2018 № 01-13/505 Департамент освіти і науки Київської ОДА. Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти у 2017/2018 н.р.

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2018 року №1/9-185.Орієнтовні вимоги до змісту завдань ДПА - 2018 у 4,9класах

Пам*ятка для учнів "Як готуватися до екзамену"

Способи зняття нервової напруги

Коли ви відпочиваєте між заняттями під час під­готовки до іспитів, іноді важливо витратити на це мало часу, але відпочити максимально.

Тому можна запропонувати способи зняття психічної напруги, які допоможуть вам. От ці способи:

• спортивні заняття;

• контрастний душ;

• прання білизни;

• миття посуду;

• своє напруження вкласти у жмакання газет­ного аркуша, зробити цю кульку якнаймен­ше й закинути подалі. Іншу газету порвати на дрібні шматочки, потім викинути на смітник. З іншої газети зліпити свій настрій. Зафарбувати газетний розворот (малювання плямами, пальчикове малювання фарбами);

• потанцювати під музику, голосно проспівати свою улюблену пісню;

• погуляти в тихій місцевості на природі.

Вправи для зняття стресу

Вправа 1. Цей комплекс дуже простий і ефек­тивний, для його виконання вам не буде потріб­но нічого, крім стіни.

1. Насупте чоло, сильно напружте лобові м'язи на 10 секунд; розслабте їх теж на 10 секунд. Повторіть вправу швидше, напружуючи й роз­слаблюючи лобові м'язи з інтервалом в 1 се­кунду. Фіксуйте свої відчуття кожного разу.

2. Міцно замружтеся, напружте повіки на 10 се­кунд, потім розслабте теж на 10 секунд. По­вторіть вправу швидше.

З.Зморщіть ніс на 10 секунд. Розслабте. Повто­ріть швидше.

4. Міцно стисніть губи. Розслабте. Повторіть швидше.

5. Сильно впріться потилицею в стіну, підлогу або ліжко. Розслабтеся. Повторіть швидше.

6. Упріться в стіну лівою лопаткою, знизайте плечима. Розслабтеся, Повторіть швидше.

7. Упріться в стіну правою лопаткою, знизайте плечима. Розслабтеся. Повторіть швидше.

Вправа 2. Якщо обстановка навколо напружена й ви почуваєте, що втрачаєте самовладання, цей комплекс можна виконати прямо на місці, за сто­лом, практично непомітно для навколишніх.

І.Так сильно, як можете, напружте пальці ніг. Потім розслабте їх.

2. Напружте й розслабте ступні ніг.

3. Напружте й розслабте гомілки.

4. Напружте й розслабте коліна.

5. Напружте й розслабте стегна.

6. Напружте й розслабте сідничні м'язи.

7. Напружте й розслабте живіт.

8. Розслабте спину й плечі.

9. Розслабте кисті рук.

10. Розслабте передпліччя.

11. Розслабте шию.

12. Розслабте лицьові м'язи.

13. Посидьте спокійно кілька хвилин, насолоджу­ючись повним спокоєм. Коли вам здасться, що повільно пливете, — ви повністю розсла­билися.

Вправа 3. Цю вправу можна робити в будь-якому місці. Потрібно сісти зручніше, скласти руки на колінах, поставити ноги на землю й знайти очима предмет, на якому можна зосередити свою увагу.

1. Почніть рахувати від 10 до 1, на кожному ра­хунку роблячи вдих і повільний видих. (Ви­дих має бути помітно довше вдиху.)

2. Заплющіть очі. Знову порахуйте від 10 до 1, затримуючи подих на кожному рахунку. По­вільно видихайте, уявляючи, як з кожним ви­дихом зменшується й нарешті зникає напру­ження.

З.Не розплющуючи очі, рахуйте від 10 до 1. Цього разу уявіть, що видихуване вами по­вітря пофарбоване в теплі пастельні тони. З кожним видихом кольоровий туман стає густішим, перетворюється на хмари.

4. Пливіть ласкавими хмарами доти, поки очі не розплющаться самі.

Щоб знайти потрібний ритм рахунку, дихайте повільно й спокійно, відгороджуючись від усіляких хвилювань за допомогою уяви. Цей метод дуже добре послаблює стрес.

Через тиждень почніть рахувати від 20 до 1, ще через тиждень — від 30, і так до 50.

"Метод активного запам*ятовування"

Метод ключових слів

Що таке ключове слово? Це своєрідний вузол, що зв'язує інформацію, яка зберігається в пам'яті, з нашою безпосередньою свідомістю, й який до­зволяє нам її відтворити. Для запам'ятовування будь-якої фрази досить виділити одне-два голов­них (ключових) слова й запам'ятати їх, після чого потрібно тільки їх згадати — так згадаєть­ся вся фраза.

Цей метод можна застосовувати й при запам'ятовуванні більших за обсягом текстів, ста­новлячи ланцюжок ключових слів, що виплива­ють один за одним, які зв'язані між собою. Для цього текст, що запам'ятовується, поділяється на розділи. У кожному з розділів виокремлюються

основні думки, для кожної з яких виділяється мінімальна кількість ключових слів: їх необ­хідно зв'язати між собою й запам'ятати. Таким чином, формується деякий каркас тексту, зміст і форму якого можна відтворити, відновлюючи в пам'яті ключові слова.

Метод повторення І. А, Корсакова(основні принципи)

1. Необхідно повторити інформацію протягом 20 секунд відразу після її сприйняття (іме­на, телефони, дати), тому що найбільша втра­та інформації відбувається на першій стадії запам'ятовування, що відбувається безпосе­редньо за сприйняттям.

2. Проміжки часу між повтореннями інформації потрібно по можливості подовжувати. При­пустімо, якщо на підготовку дається сім днів, а матеріал вимагає не менш п'яти повторень, то робота може бути побудована так;

1-й день — 2 повторення;

2-й день — 1 повторення;

3-й день — без повторень;

4-й день — 1 повторення;

5-й день — без повторень;

6-й день — без повторень;

7-й день — 1 повторення.

3. Кількість повторень повинна обиратися з де­яким запасом. Варто дотримуватися просто­го правила: число повторень має бути таким, щоб протягом необхідного часу інформація не зникала.

Якщо ви хочете запам'ятати інформацію тільки на кілька днів, то після безпосереднього її спри­йняття рекомендуємо повторити матеріал спочат­ку через 15-20 хвилин, потім через 8-9 годин. І ще раз через 24 години.

Комплексний навчальний метод

Велику кількість інформації можна запам'ятати за допомогою часткового навчального методу, за якого повторюється речення за реченням, віршо­ваний рядок за рядком.

Однак при частковому навчальному методі інфор­мація дробиться й виривається зі свого контексту, що ускладнює виконання й призводить до збільшення числа повторень. На відміну від цього при комплексному навчальному методі вся інформа­ція, наприклад текст, запам'ятовується цілком, а потім як одне ціле повторюється. Взаємозв'язки між окремими частинами сприймаються швидше й ґрунтовніше, а обов'язкова кількість повторень скорочується. Тому там, де це можливо, викорис­товуйте комплексний навчальний метод.

Під час роботи з великим обсягом матеріалу важ­ко добре запам'ятати текст як одне ціле. У тако­му випадку розбийте текст на достатньо великі розділи, об'єднані однією темою. Під час першого відтворення повторюється вже вивчена частина й вивчається друга. Під час другого — повторю­ються перші частини й заучується наступна тощо.

Зубріння

Інколи якийсь матеріал зовсім не запам'ято­вується! У цьому випадку можна вдатися до ба­нального зубріння. Звичайно, багато так не ви­вчиш, але цей спосіб можна застосовувати в край­ньому разі. У цього способу запам'ятовування матеріалу теж є свої правила.

Яка процедура зубріння?

• повторити про себе або вголос те, що потріб­но запам'ятати;

• повторити через 1 секунду, через 2 секунди, через 4 секунди;

• повторити, зачекавши 10 хвилин;

• для перекладу матеріалу в довгострокову пам'ять повторити його через 2-3 години;

• повторити через 2 дні, через 5 днів (для закрі­плення в довгостроковій пам'яті).

І ось нарешті екзамен...

Під час екзамену:

· починайте готуватися з того питання, виконувати те завдання, яке є для вас легшим;

· напишіть орієнтовний план відповіді на окремому аркуші паперу. Пишіть навіть те, що може спочатку здатися непотрібним, це допо­може під час письма пригадати ще якісь факти. Якщо вам удасться це зробити, ви заспокоїтесь, голова працюватиме ясніше та чіткі­ше, тепер вашу енергію можна спрямувати на відповідь;

· складання невеликого плану забере хвилин 20-25. Прикріпіть аркуш із планом до екзаменаційного аркуша, і екзаменатор поба­чить, що у вас методичний склад розуму;

· за можливості сформулюйте коротку відповідь на запитання в першому ж реченні. Ви продемонструєте екзаменатору, що зміст запитання для вас зрозумілий;

· якщо запитання складається з декількох частин, назвіть кожну з них і підкресліть підзаголовки. Екзаменатор побачить, що вам є, що сказати за кожним пунктом;

· вашу роботу буде легко читати й робити в ній позначки, якщо почерк чіткий і зрозумілий;

· якщо ви говорите про гіпотези або включаєте у свою відповідь дати тих або інших подій, підкресліть їх: знання дат відразу буде відзна­чено екзаменатором;

· упевніться, що в готовій відповіді є вступ, основна частина та вис­новок.

Тактика відповіді:

· прочитати весь білет до кінця;

· оцінити, який пункт є для вас найлегшим;

· намітити послідовність розв'язання завдань за принципом від про­стішого до найскладнішою;

· якщо завдання виявилося складнішим, ніж ви вважали, переходьте до наступного. Виконавши інше завдання, можна повернутися до першого;

· стежте за часом, відведеним вами на розв'язання кожного пункту;

· якщо залишається зайвий час, не кваптеся підводитись. На пи­сьмовому іспиті витратьте цей час на перевірку, на усному — по­слухайте, про що запитує вчитель: запитання повторюються.

ДПА 2017

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2016 року №1272 "Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-149 від 13.03.17 року "Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році"

Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році

Державна підсумкова атестація 2017. Як будуть проходити шкільні іспити у 2017 році

Розклад державної підсумкової атестації в 4 класі Шапіївського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. - дитячий садок"

Кiлькiсть переглядiв: 591

Коментарi